Wsparcie i utrzymanie aplikacji

Zadbaj o regularne naprawianie awarii, aktualizacje i wprowadzanie nowych funkcjonalności w Twojej aplikacji, aby zachować satysfakcję klientów i zminimalizować dług technologiczny.

Zalety naszego wsparcia

Poznaj główne cechy naszego wsparcia, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję!

Rozwiązywanie problemów

Wyręczymy Cię w rozwiązywaniu bieżących problemów z wydajnością, naprawą defektów w kodzie, reagowaniu na incydenty i obsłudze serwisowej. Zapewnimy szybką i dokładną diagnostykę i identyfikację zgłoszonych problemów.

Aktualizacje

Zadbamy o regularną modernizację Twojego produktu zgodnie z najnowszymi trendami technologicznymi i marketingowymi. Przeprowadzimy aktualizacje do nowszych wersji technologii oraz wyposażymy Twoją aplikację w nowe funkcjonalności.

Infrastruktura

Utrzymanie aplikacji wiąże się także z zapewnieniem sprawnej, niezawodnej i wysoko dostępnej infrastruktury i baz danych. Zadba o nie nasz zespół techników, uwalniając w ten sposób Twoje zasoby i pozwalając Ci skupić się na rozwoju produktu.

Bezpieczeństwo danych

Bezpieczeństwo to obecnie najważniejszy aspekt utrzymania produktów cyfrowych. Wzmocnimy Twoje cyberbezpieczeństwo, zapewniając administrację bazami danych, tworzenie i odtwarzanie backupów, monitoring procesów bazodanowych oraz SQL tuning,

Utrzymanie i rozwój aplikacji krok po kroku

Lorem ipsum sit dolor amet

  • 1

    Analiza systemowo biznesowa

    Projekt utrzymaniowy rozpoczynamy od przeprowadzenia wywiadu i zebrania danych potrzebnych do analizy problemów zarówno rozwojowych jak i naprawczych. Przeprowadzamy również szereg testów manualnych, automatycznych, integracyjnych i systemowych.

  • 2

    Raport funkcjonalny

    Po zebraniu informacji na temat bieżącego stanu aplikacji przechodzimy do sporządzenia raportu, w którym określamy obszary wymagające poprawy i usprawnień.

  • 3

    Plan działania

    W kolejnym kroku estymujemy zakres poprawek i czas potrzebny na ich wykonanie, a następnie dzielimy pracę na etapy i dostarczamy klientowi harmonogram.

  • 4

    Utrzymanie i rozwój

    Przechodzimy do programowania, czyli wprowadzamy poprawki, usprawnienia i nowe funkcjonalności. Przez cały czas dbamy o sprawne zarządzanie projektem i regularne testy.

Lorem ipsum sit dolor ament

ZAPYTAJ O SZCZEGÓŁY

Odezwij się!

Masz jakieś pytania? Użyj formularza kontaktowego lub skontaktuj się z nami bezpośrednio swoją preferowaną metodą!

    Napisz do nas!

      Dołącz do nas!